EXCELLENT SERVICES
Join EF&S!
Wij zijn een leuk en groeiend bedrijf binnen de totale logistieke dienstverlening. Dat zeggen we niet alleen zelf, dat horen we ook van onze medewerkers.
Interesse om ook onderdeel te worden van onze toffe organisatie?
Wij verzorgen naar wens jouw klantenservice
Excellent Fulfilment & Services biedt de mogelijkheid om de gehele klantenreis van A tot Z te begeleiden. En die reis stopt niet na het verzorgen en verzenden van de goederen. De nazorg is vaak bepalend in de totale klantervaring.
Wij zijn in staat om de juiste aandacht te geven aan het gehele nazorgtraject. Denk hierbij aan het opzetten en coördineren van een klantenservice/servicedesk met werkzaamheden als het ontvangen en afhandelen van mails en telefoontjes over orders, klachten en retouren. Daarmee geef je dit laatste stukje uit handen en kan EF&S ook daarmee zijn meerwaarde voor jouw organisatie invullen.
Multichannel Communicatie
Klanten willen overal en altijd kunnen kopen en communiceren, al zit er wel een verschil in de manier waarop ze dat doen. Ongeacht het kanaal (winkel, webshop, advertentie) verwachten ze áltijd identieke informatie en hetzelfde servicelevel.
EF&S begrijpt deze verschillende momenten en manieren en zorgt ervoor dat de opdrachtgever de juiste tools ter beschikking heeft om voor de ultieme klantervaring te gaan.
Service afhandeling is daarmee een ongelooflijk belangrijk aspect van de interactie met de klant en daarom bieden wij multichanel opties aan, om zo te streven naar het maximale gemak voor de klant, in welke situatie dan ook.
Met de services van EF&S hebben de klanten keuzevrijheid die aansluit bij hun wensen op dat moment. Dit alles zorgt voor een efficiënte, betaalbare en geïntegreerde oplossing voor al het klantcontact.
Retour & Afhandeling
Net als bij alle andere processen, gaat ook hier wel eens iets mis. Retouren zijn onvermijdelijk, maar bij EF&S pakken we dit onderdeel met alle plezier aan en op: aanpakken door de goederen op een effectieve en efficiënte manier te verwerken (zowel fysiek als administratief) en oppakken door te kijken of we ergens een verbeterstap kunnen inbouwen om de kans op herhaling te verkleinen.
De manier waarop we met deze stroom omgaan en hoe de retouren worden afgehandeld, is een heel belangrijk onderdeel van de ervaring én waardering. Dat geldt zowel voor onze opdrachtgevers als hun klanten.
Uit onderzoek blijkt dat meer dan 90% van de klanten met een slechte retour-ervaring aangeeft om niet meer bij dat bedrijf zullen kopen! Anderzijds is een goede retourafhandeling bij 8 van de 10 kopers een reden om wél terug te keren als klant.
Het is duidelijk dat klantvriendelijke retourafhandeling een essentieel aspect is van de uitvoering, vandaar dat wij daar veel tijd en aandacht in steken en het graag bij jou uit handen nemen.

Snelheid zonder kwaliteitsverlies
De snelheid waarmee retouren worden verwerkt en afgehandeld, is bepalend voor de klanttevredenheid. Deze snelheid mag echter nooit ten koste gaan van de kwaliteit! Dit geldt niet alleen voor de daadwerkelijke fysieke afhandeling, maar ook voor alle gerelateerde vervolgactiviteiten.
Onze software zorgt voor de volgende processen:
- Bevestigen van de retourontvangst aan de klant
- Uitpakken, beoordelen en administratieve afhandeling
- Inschatten van eventuele vervolgactiviteiten (voorraad, reparatie, omruiling of refund)
- Realtime database en communicatie met de klant
- Voorraad is weer direct beschikbaar voor verzending
Join EF&S!
Wij zijn een leuk en groeiend bedrijf binnen de totale logistieke dienstverlening. Dat zeggen we niet alleen zelf, dat horen we ook van onze medewerkers.
Interesse om ook onderdeel te worden van onze toffe organisatie?