Goederenontvangst
Werken bij EFS
Lijkt het jou iets om te werken in een leuk, groeiend bedrijf binnen de logistieke dienstverlening?
Excellent Fulfilment & Services verzorgt de ontvangst van jouw goederen op een professionele, goed georganiseerde manier.
Wij bieden de mogelijkheid om de gehele klantenreis van jouw klant van A tot Z te begeleiden. Dat houdt natuurlijk niet op bij het verzorgen van het verzenden van jouw bestellingen. Wij bieden de mogelijkheid om de complete klantenservice, naar jouw wensen, te verzorgen.

Met multi-channel opties biedt je je klanten maximale keuzevrijheid
Met multi-channel opties biedt u uw klanten maximale keuzevrijheid
Klanten willen bij je kunnen kopen en communiceren, waar en wanneer ze maar willen. De manier waarop ze willen communiceren kan verschillen van aankoop tot aankoop, en vaak zelfs terwijl ze beslissen over hun aankoop.
Ongeacht het kanaal (winkel, webshop of bijv via een advertentie op Facebook) dat de klant kiest, verwachten ze identieke informatie, services en responstijden.
Service is het toverwoord rondom terugkerende tevreden klanten.
Als het gaat over de status van de zending, een manco, retour of gewoon een vraag over de verzending en zijn inhoud.
Service afhandeling is dus een belangrijk aspect van de interactie met jouw klant. Hoe meer contactopties (telefonisch, e-mail, social media..) wij aanbieden, hoe hoger de conversieratio’s en klanttevredenheid.
Door te kiezen voor de ODM-Data responsopties, bieden wij jouw klanten maximale keuzevrijheid. En omdat we alle contact opties aanbieden, bieden we efficiënte, betaalbare en geïntegreerde oplossingen voor al het klantcontact.